Monday 24 October 2011

Testimoni Set J

Pagi selasa yang cukup indah...huuuuuh...menarik nafas untuk memulakan semua aktiviti harian....cda nak kongsikan pengalaman pengguna shaklee set J ni...bukan suatu pembaziran sekiranya kitani menggunakan wang dari penat bekerja untuk membeli supplement n untuk badan sendiri.......yang penat badan.....yang sakit pun badan.. apa salahnya kita appreciate badan kitani supaya sentiasa sihat ..bila sihat semuanya menjadi m



Syasya Syarin
okey ani produk SHAKLEE yang kugunakan masani.. set asas,set A,ostematrix-calcium magnesium,n energizinf soy protein-esp utk aku yg mudah ngalih n nada amah njga anak2 sendiri ani.

masa mula2 beli atu aku mcm ragu.. mcm sayang ni f nda bkesan jua.. belian lagi utk 1set n terus ku add on ost n esp.. tapi alhamdulillah jua..

keberkesanan set ani-dengan izin ALLAH.. kita usaha okey,yang lain tawakal saja.
>>Kurang seminggu sudah ku dpt rasa.. nda mudah ngalih,before ani aku nda berani makan banya pasal aku mudah lalah. f makan banyak,nda banyak pun just kenyang2 catu,aku pyhkan bnafas. p lepas kurang seminggu aku lebih besemangat.
 
>>pingang nda lagi sakit tp masih ada sengal2 sikit. f ku ada tcramp cepat baiknya.. f sebelum ani 2-3hari jua ada masih bekasnya,macam selahau tulang ah rasanya.beratku makin okey. n yang penting semua okey dah nda pyh jumpa pakar gynae lg.. masani aku kna suruh d klinik biasa sudah.
>>baru2 ani aku perasan.. seleraku makin okey.. aku DAPAT SUDAH MAKAN IKAN. b4 ani muntah or pening2 ku tu.
>>n yes.. kulitku makin okey.. walaupun aku nada mnggunakan skin care lengkap.. sebab aku selalu lupa atau nda sempat pakai pelembab malam n pelembab siang pun kdg2 ja.. alhamdulilah makin okey
>>kalau dulu duduk dlm kerita sekejap pun sudah ngalih n sangal brabis.. ani travel jauh pun aku okey sudah..
>>masa tido n masas utk bangun tido atu hampir tiap hari teatur n senang

jadi...apa kata anda? heheh..renung renungkan...thans sya untuk perkongsian yang begitu besT!! :) semoga ramai lagi diluar sana punya kesedaran dan keperihatinan terhadap kesihatan masing2......

Dapatkan Supplement yang
Semestinya SELAMAT|Sentiasa SEMULAJADI| Selalu BERKESAN|

Untuk keterangan lanjut sila 
Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 

Fb :shayida salmi 

Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...