Saturday 31 March 2012

OMEGA&LECITHIN : Pilihan buat Ibu menyusu & mereka yang ingin mengurangkan berat badan


Minggu ni biarlah cda focus kepada tip2 kesihatan n diet…hehe..ni mood diet sebab cda dah boleh pakai baju tahun 2003 yeah!!! Sekarang tahun 2012…dengan jayanya cda dapat maintain berat badan selama 8 tahun dan selepas beranak 2…..belum 3..4 orang lagi ni..heheh..tu nanti dulu.. J. Cda suka simpan baju ni..bukan sebab mahal atau apa..tapi nil ah satu2nya baju fashion pertama yang cda jahit sendiri….
Baru2 ni Stock lecithin habis lagi….stok cda pun dah kehabisan…antara banyak2 stok Shaklee yang cda sinpan lecithin lah yang paling HOT selepas ESP……ESP tu jangan cakaplah……hot..popular N marvelous item…

Ada customer yang mengadu..”alaaaa…lecithin habis?? Macaman ni….belum sempat kurus stok habis lah pulak””

Jadi jawapan cda: cda akan senyum n menjawab…..berubah kepada Omega J

Kenapa??
Selain lecithin..omega Guard juga boleh dijadikan pilihan alternative kepada lecithin memandangkan Omega juga merupakan Pengemulsi/ pemecah lemah yang hebat…jadi jangan panic sekiranya anda kehabisan lecithin atau kehabisan stok di branch Shaklee. Sentiasa ada pilihan untuk lebih sihat kan? Dan tak salah untuk bertukar kepada yang lebih baik kan?? Bukan bermaksud kurang baik…maksud cda lagi mahal kos sesuatu barang pastinya disertakan dengan kuliti yang senilai dengan harganya kan?

Bagi yang tertanya2 apakah persamaan Omega dan Lecithin Adalah:
1.      Omega dan Lecithin adalah dua jenis supplement yang dikenali sebagai fat emulsifier. Ia membantu memecahkan lemak di dalam badan kita. Namun lemak yang dimaksudkan bukan lemak yang ada sejak lahir.
2.      Membantu meningkatkan HDL [high density lipid] dan ini membantu kita atasi masalah kolestrol.
3.      Menguatkan daya ingatan kerana cholin dalam lecithin adalah makanan otak dan omega -3 dalam omega adalah penting bagi perkembangan & Fungsi otak

dan jika ditanya perbezaan antara Omega& Lecitin? maka jawapannya cukup mudah iaitu Lecithin lebih murah berbanding Omega.pilihan ditangan anda dan keperluan individu adalah berbeza..jadi, pilihan sentiasa ada 



KENAPA OMEGA &LECITHIN JADI PILIHAN RAMAI?

Sebabnya tugas utama Lecithin ialah memecahkan lemak-lemak yang tidak diperlukan badan. Termasuklah lemak-lemak yang tersembunyi..(^-^). 
Lecithin juga membantu menguatkan daya ingatan kerana Lecithin mengandungi cholin-makanan untuk otak. SESUAI UNTUK MEREKA YANG BERGELAR PELAJAR! 
Lecithin membantu mengelakkan clog duct bagi ibu-ibu menyusu, melawaskan serta melancarkan pembuangan dan cantikkan rambut.


FAKTA OMEGA:

OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis Asid Lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA. EPA menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak.

OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan Asid Lemak Omega-3 yang bermanfaat & semulajadi, di samping menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum & merkuri yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

FAKTA LECITHIN<-----klik untuk lebih info

** Selain itu hasilnya tidak la boleh diharapkan dalam seminggu dua. Perlu masa sebagai mana lemak yang terkumpul dalam tubuh kita juga tidaklah berlaku dengan sekelip mata


Ingin mendapatkan Supplement |Selamat| Berkesan |Semulajadi hari ini????

Untuk keterangan lanjut sila 
Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 

Fb :shayida salmi 

Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...