Wednesday 19 September 2012

Perkongsian skin care & collgent

Selama 1tahun4 bulan cda menjadi Shaklee Distributor, banyak yang cda pelajari dari mentor cda sendiri iatu kak cerry, dan kenalan alam maya yang lain. Paling seronok adalah berkongsi rasa bila hampir semua yang menggunakan shaklee berpuas hati n memberikan respons yang cukup baik. 
jika cda susun top 5 set yang permintaan tinggi sudah tentu Breasfeeding set jatuh No 1 dan diikuti Skin care set (Set D), Confinement set, Slimming set dan Set kanak-kanak (omega n Mealshakes)


Nutriwhite



bercerita berkenaan Skin care set (set D) + Shaklee Collagent, cda punya cerita sendiri. semenjak diperkenalkan oleh shaklee tahun ni, ramai yang tanya ia berkesan ke? dah ada yang cuba?  jadinye cda yang menjual mestilah menggunakan dulu baru tau ia BEST atau tak...betul kan?
yang seronoknya cda ada seorang kawan (Eng) selalu support cda dengan shaklee..apa saja produk baru shaklee dia akan cuba..terutamanya "Shaklee Collagent" mengalahkan cda rasanya...sedangkan beza antara kami adalah 17 tahun..eng pun akan masuk 50tahun tak lama lagi. nampak muda kan?

sebenarnya, ape pun makanan tambahan yang diambil, janganlah cepat berkata..eh! tiada kesan pun? kesan untuk setiap individu tidak akan sama, perlu juga tahu faktor pemakanan, tahap kesihatan n persekitaran setiap orang. tapi dengan supplement anda ak perlu risau...berial h badan kite sekurang-kurangnya 3 bulan untuk hasil yang optimum. ade ke produk yang makan sekali 2 terus cantik n sihat? begitu juga dengan pengambilan supplement untuk mengurangkan berat badan..lemak terkumpul selama bertahun2 boleh hilang sekelip mata dengan hanya sebiji supplement/ubat. ada?? 

pendapat cda sekarang ni dah ramai yang buka mata akan kepentingan pengambilan supplement untuktujuan masing-masing, apepun, ambillah supplement dengan ilmu. ambil supplement denga jadual yang akan diberikan oleh distributor sebagai panduan




Cda & Eng : beza umur kami 17 tahun, ternyata ia awet muda  kan??  terima  kasih eng coz sentiasa  support cda n  Shaklee..emmuah...love u!!
ni salah seorang kenalan offline yang merupakan pengguna shaklee "tegar"
skin care set + collagent+ set penjagaan kulit Nutriwhite

---------cda akan update lagi post ni....tunggu...


FAKTA sebab Shaklee sentiasa menjadi pilihan adalah 
- Sentiasa selamat | Always Safe
-Sentiasa Berkesan |Always Works
- Sentiasa mesra alam |Always Green







** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

SHAYIDA SALMI
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 

Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...