Sunday 25 January 2015

Bahayanya merokok dan bagaimana ingin berhenti merokok dengan VIVIX?

Kenapa rokok merbahaya kepada anda. Ini sebabnya.
  1. Merokok menyebabkan kehilangan vitamin dan mineral yang penting dalam badan terutamanya kalsium menyebabkan tulang menjadi semakin rapuh.
  2. Deria hidung kurang sensitif.
  3. Gigi mudah rosak dan gusi senang membengkak selain dari warna gigi menjadi kuning. Ia juga menyebabkan gigi anda mudah tercabut dan rongak sebelum sampai usia yang sepatutnya.
  4. Jika anda sakit, antibodi badan lebih lemah berbanding jika tidak merokok. Ia juga mengurangkan keberkesanan ubat yang di makan dan proses penyembuhan mengambil masa lebih lama.
  5. Keupayaan fizikal dan mental lebih mudah terganggu.
  6. Keupayaan dan keinginan seksual juga berkurangan.
  7. Boleh menyebabkan ulser perut
  8. Mudah dapat asma dan gangguan sistem pernafasan.
  9. Penyakit jantung.
  10. Kanser larinks dan esofogus.
  11. Kanser paru-paru.
  12. Kanser pankreas.
Teruk bukan. Sememangnya rokok amat merbahayakan diri kita. Bukan itu sahaja, asap rokok juga boleh membahayakan orang sekeliling kita terutama bayi dan kanak-kanak.

Kesan Asap rokok terhadap wanita yang hamil & bayi dalam kandungan: 


  1. Risiko kecacatan bayi.
  2. Kelahiran pra matang
  3. Risiko bayi untuk mendapat asma adalah lebih tinggi
  4. Keguguran bayi
  5. Tumbesaran janin terencat
  6. Pendarahan ibu hamil
  7. Kanser
  8. Bayi kurang berat badan

Bagaimana Vivix Shaklee memulihkan DNA seorang perokok tegar?

Secara ringkasnya, Vivix bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

Bagaimana Vivix berfungsi?

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Vivix, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda.

 TESTIMONI







Macamana dengan perokok yang ingin berhenti merokok dengan Segera, Selamat & secara semulajadi? tak mahal pun, cukup cda katakan, pasti anda sendiri akan kagum yang anda boleh berhenti merokok tanpa anda sedar 
Hubungi cda untuk sebarang pertanyaan. untuk lebih jimat, daftar sebagai Ahli Shaklee untuk mendapatkan harga Ahli yang jauh lebih murah 

Untuk keterangan lanjut sila 

Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 

FB: SHAYIDA SALMI 
Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...