Saturday 3 January 2015

MENYAH TOKSIN DALAM BADAN DENGAN SET DETOX SHAKLEE

Adakah anda mengalami salah satu daripada masalah berikut?

Jerawat / kulit kusam, selalu berasa lesu dan kurang, bertenaga, sakit kepala berulang, rasa gatal, emosi bercelaru, radang pada kulit, alahan, ekzema?



Simptom di atas adalah menunjukkan yang tubuh anda mungkin mempunyai toksin yang berlebihan. Set Detox Shaklee dapat membantu untuk mengeluarkan toksin dan bahan buangan daripada badan dan akan mengembalikan tubuh badan yang sihat.

Pentingnya detox untuk kesihatan optimum

DETOX adalah satu perkara yang sangat penting dalam usaha mencapai kesihatan yang optimum. Ramai orang yang mengambil makanan yang bernutrisi tinggi atau pil suplemen, tetapi masih tidak mengalami apa-apa perubahan seperti yang diingini. Ini kerana kita sering mengabaikan detox terlebih dahulu.

Detox adalah bertujuan menyingkirkan toksin, lemak dan juga lendir yang terdapat atau terkumpul didalam badan terutama sekali dibahagian usus. Toksin yang berlebihan di dalam badan boleh menyebabkan sel dan juga organ dalam badan terpaksa bekerja keras.

Oleh itu, akibat dari makanan yang mengandungi asid, pemanis tiruan, pewarna, penggunaan racun perosak dan pengawet telah menyebabkan organ dalam badan tubuh bercampur dan tercemar. Maka ini menyebabkan organ pencernaan dalam badan kita tidak mampu untuk menyahtoksik dan terus ia berada dalam badan.



Apabila organ pencernaan kita tidak mampu untuk menyahtoksik, maka segala makanan zat yang bernutrisi tinggi yang kita ambil terhalang dari diserap oleh badan kita. Secara asasnya organ seperti hati, buah pinggan, paru-paru dan juga kulit bertindak secara semulajadi dalam menyingkirkan bahan buangan tersebut dalam badan.

Ramai yang mengambil makanan yang bernutrisi tinggi atau pil suplemen untuk kesihatan optimum tetapi malangnya tidak berhasil iaitu tidak memberikan kesan yang memberangsangkan. Ini hanya kerana tubuh badan kita tidak detox terlebih dahulu. Detox terlebih dahulu adalah perkara yang sangat penting sebelum memulakan pengambilan zat bernutrisi atau sebarang suplemen.

Analogi mudah..sebelum kita cat rumah..adakah terus cat? tidak kan?? mestilah kita bersihkan atau kikis cat yang telah rosak sebelum disapu dengan cat yang baru. setuju? hasilnya cat tahan lebih lama & kelihatan cantik.


Adalah dicadangkan untuk anda mengambil Herb-Lax, Alfalfa yang baik untuk penghadaman juga VIVIX untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 

Bila segala toksin di dalam badan telah dikeluarkan, anda boleh mengambil produk-produklain seperti
- Menurunkan berat badan :  Lecithin dan OmegaGuard yang berfungsi untuk membakar lemak.
- Set kecantikan                   : Vitamin E+ B.complex + Vitamin c + collagent
- set Gout                             : Omega + Performnace Drink + ostermatrix calcium




Untuk keterangan lanjut sila 

Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 
Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...