Wednesday 30 May 2012

SKIN CARE SUPPLEMENT


- Set D (basic)
- Set D (optimum)
- Set GLA + ESP

Pengambilan Nutrien yang Teratur Untuk kulit yang lebih sihat, cerah dan muda Kulit merupakan pengukur terbaik untuk keseluruhan kesihatan seseorang. Semua masalah kulit sama ada psoriasis, berjerawat hinggalah penuaan merupakan pengukur bagi keperluan dalaman tubuh termasuklah keperluan nutriennya. Pendekatan dan penemuan saintifik terbaru mendapati kaitan rapat antara pemakan dengan kulit, dan kesan nutrient tertentu bagi melindungi kulit daripada penuaan, kusam dan menyokong kesihatan kulit.




SET D (BASIC)

sekiranya anda mempunyai masalah
- kulit kusam
- berjerawat di muka ataupun di badan

- kulit kering

dan inginkan kulit yang
- sekata
- menawan
-sihat dari dalam
- cantik luar dan dalam

kami cadangkan agar anda consume sekurang-kurangnya B-Complex, Vitamin-C dan Vitamin-E untuk penjagaan kulit lebih selamat dan pastinya sihat semulajadi


untuk set permulaan, 3 vitamin yang asas ini sudah mencukupi iaitu
- B-Complex
-Vita C
- Vitamin E

dan untuk mendapatkan hasil yang lebih optimum adalah dicadangkan untuk mengambil Energizing Soy Protein (ESP)

kerana

Protein Menyihatkan Kulit dan Rambut
Apabila tubuh badan kita kurang pengambilan protein, maka ia akan menimbulkan kesan pada kulit dan rambut. Seperti kulit berkedut, dan rambut rosak, atau setiap helaian rambut kelihatan lemah.
Mengikut kajian, 90% daripada tisu rambut dan kulit kita adalah protein. Jadi, ini menjelaskan betapa pentingnya pengambilan protein, bagi menyihatkan kulit dan rambut kita.



SET D (OPTIMUM)

-vita C
-B-complex
-Vitamin E
- Energizing soy Protein


VITAMIN C
membantu pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit.

B-COMPLEX
membantu meninggikan sistem pertahanan badan,membantumengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.Bila hati tenang, memanglah nampak muda :) B is for Beauty...

VITAMIN E
nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.


ESP
tambahan untuk menyokong pembentukan kolagen, sekaligus menjadikan kulit lebih anjal, kenyal, gebu dan putih berseri.Remember, protien adalah makanan kepada sel2...


SET GLA+ESP 


kombinasi GLA dan ESP adalah cukup terbaik untuk mendapatkan hasil yang cukup optimum.kerana ESP membantu pembetukan sel2 baru yang sihat dan membentuk kolagen menjadikan kulit lebih sihat.


GLA COMPLEX

Kelebihan GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.. Dan yg paling penting kenapa GLA mampu menangani masalah berkaitan kulit?

kerana GLA Complex Shaklee mengandungi kombinasi minyak borage. Ia kaya dgn asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. ..

dan bukan sekadar masaalah eczema... ia juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerik, berkuping, bersisik..





Untuk keterangan lanjut sila 
Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 


Fb :shayida salmi 
Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...