Monday 25 June 2012

Berpuasa bersama Performance Drink

Hari ini sudah 6 Sya'ban 1433, semakin hampir Ramadhan tahun ini. jadi apakah persediaan anda untuk memulakan ibadat di sepanjan bulan Ramadhan selain menggantikan puasa? soalan yang lazim terdetik di hati BF Mommies seperti cda adalah 
  1. cukupkah stock susu EBM sehingga akhir Ramadhan
  2. mampukah untuk berpuasa penuh & dalam masa yang sama pengeluaran susu tetap maintan??
Jawapan untuk persoalan ini semuanya bergantung kepada niat yang bersungguh-sungguh untuk berpuasa penuh dan pengeluaran susu juga tidak terjejas

2 perkara yang PERLU diambil berat ketika berpuasa adalah:
  1. pengambilan air yang benar-benar mencukupi ( 8 gelas@ 3 liter sehari bagi yang mengambil supplement)
  2. pemakanan seimbang ( mengandungi kesemua nutrien juga karbohidrat yang membekalkan tenaga serta merta tetapi berterusan)
sekiranya 2 perkara diatas diamalkan disamping konsep asas penyusuan iaitu "Demand & Supply", insyaallah pasti tiada masalah untuk berpuasa & menyusukan anak seperti biasa. 

ramai ibu-ibu mengalami kemerunduman susu semasa berpuasa lantas memilh tidak berpuasa untuk meneruskan penyusuan. sayang kan? 

seperti cda, Ramadhan tahun lepas cukup bermakna buat cda, kerana cda dapat menyusukan anak ke 2 cda dengan penuh berbanding anak pertama cda. 

kenapa? 

sebab cda mengambil minuman tambahan penuh khasiat dan yang penting mampu mengelakkan dehirdasi.....rasanya hanya ibu yang menyusukan sahaja yang tahu bagaimana hausnya selepas sesi penyusuan kan?

Jadi, cda memang menggalakkan bF mommies utuk menambahkan minuman ini dalam menu bersahur dan berbuka supaya mommies kelal cergas bekerja/ menguruskan keluarga dan melakukan rutin seharian

inilah minuman yang cda katakan---------------------------------------------->

(klik untuk imej yang lebih jelas)

Boleh saja dapatkan Performance Drink ini bila-bila masa dari cda, cda suka minnuman ni...sejak pertama kali cda menggunakannaya terus jatuh cinta dengan PD ni...CUBALAH.....pastinya seronok n terasa perbezaannya berpuasa tahun ini dengan minuman ni...lebih cergas dan bertenaga lagi!! :))

********************* Performance drink sesuai untuk semua peringkat umur***********************




Ingin mendapatkan Shaklee Collagent Powder hari ini????

Hubungi :
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 858044 ] 

Fb :shayida salmi 

Emel : shayida_82@yahoo.com 
Blog: onesupplement.blogspot.com
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...